perjantai 21. tammikuuta 2011

Velvollisuuksia, velvollisuuksia

En tiedä milloin olen Superdupermegapostingin viimeisen osan kirjoittamassa, mutta kyllä se tulee tänne kuitenkin jossain vaiheessa, no worries! :]

Minulla on kaiken kouluttomuuden keskellä alkanut taas "tavallinen" arki, eli käyn musiikkiopistolla neljästi viikossa (huilutunti x2, laulu sekä yleinenmusiikkitieto kerran viikossa) ja nyt helmikuun loppupuolelle asti kerran useamminkin kun soitan huilukvartetissa, joka esiintyy musiikkiopiston tämänvuotisessa puhallinkatselmuksessa. Samaten itämaisen tanssin tunnit ovat alkaneet ja uusi harrastus, jossa käyn Auran kanssa, eli tai-chi! Tekemistä siis riittää ympäri viikkoa.

Olen nyt innostunut lukemaan Fingerporeja alusta asti ja olen nyt jo menossa vuoden 2009 puolessa välissä eli voiton puolella oltaisiin reilusti! Pakko kyllä sanoa että Fingerpori-huumoriajattelutapa on iskostunut arkipäivään asti ja välillä tulee ajateltua mitä typerimmistä asioista fingerporilaiseen tyyliin. Ymmärtänette mitä tarkoitan. Fingerporin lueskeleminen vie suuren osan ajattelutyöstäni tietokoneella enkä sen takia ole jaksanut tänne vielä päivitellä, joten anteeksi jälleen kerran (vaikka toki minä tätä blogia ensisijaisesti itseäni varten kirjotan).

Kuppikakkuja on tullut leivottua pariin otteeseen tämän vuoden puolella ja muutamat erilaiset kynsilakatkin olen itselleni ehtinyt taiteilla. Niistä sitten myöhemmin lisää :>



P.S. Innostuin kuuntelemaan the Legend of Zelda Wind Wakerin musiikkeja Youtubesta c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti